Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2010 roligaste kommentarer i bloggen del 1
Follow duvetinte

Håller på och går igenom bloggen och det ska rensas och fixas som bara den..
Jag kom på att jag har fått en MASSAAA roliga kommentarer.. Vissa är riktigt patetiska att jag dööör av skratt och vissa är helt jävla underbara att jag ibland kan få tårar.. Jag tycker också det är kul att mina läsare kommenterar till dom som hatar... kan vara väldigt roliga disskusioner här på kommentarsfälten :)
Vi gör det till flera delar för det finns en massa roliga kommentarer som måste upp


Det finns en kommentar jag aldrig glömmer och det var i Februari 2010 när jag skulle ha min 1 års fest för bloggen. Någon hade skrivit en masssaaa och sedan kommenterat i nästan varje inlägg. 1 år senare och jag kan fortsätta skratta åt detta med tanke på att jag är större en störst och jag är hetare en hetast. Inte bara det, jag har lyckats med det jag vill medans andra har ett tråkigt liv och så här stod det:


hörru din äckliga jävla fitta, gå o raka armarna du stinker o har hår som sticker ut!!! din hårboll, ful som fan är diu också, hur fan kan människor säga att du ser bra ut? jag hoppas någon bränner upp ditt fula jävla hår på din fest, jag vet några av mina tjejer som kommer leta efter dig!!!
Din fula jävla attityd ligger till grunden för de här, ingen jävla hater här inte! men tål inte en fuckin åsna som leker, du är en fucking parasit som lever på andras bajs, du tar o äter det som blir över! Fattar du inte att man kommer in till din äckliga blogg för att skratta åt dig, du är fan en förolämpning mot hela hiphop sverige, vad kan du om hiphop egentligen, jo de du lärt dig när du sugit kilometer med kuk, för de dickriding på högsta nivå här ifrån dig! alla som skyddar dig gör de för att de utnyttjar dig, vem vill inte skratta åt en ignorant o okunnig männsika som försöker ge sig ut för att vara bildad o kunnig? jag önskar din fest floppar, och du glöm att du är på SR METROPOL IGEN! De kommer komma in en heeel del klagomål på dig vart än jag ser att du är, kanske brandlarmet går på klubben, kanske du inte hittar hem sen, kanske kanske, men vad vet jag? de jag vet är att din fucking fula bloggjävel e felstavad från början, vilken ignorant jävla människa duvetintee hette den o den nya heter duvetinte, med ett e i slutet, de visar på att du e heeelt wack! Och angående dina problem, snälla fortsätt berätta jag måste få skratta mer åt dig, snäääällla!!!
Jag o några fler kommer se till att förstöra din låtsas karriär, du har fan inte ens pengar, då hade du köpt anständiga kläder och köpt mat för du ser ut som en fjortis eller en anorektiker utan dess like... obs glöm inte raka armarna, sist skämmde du ut dig på varenda jävla bild på facebook med skägg under armarna, undrar hur resten ser ut ehehhe ööööh fyfan vill inte ens veta förresten


Någon kommentera och gick i försvar på kommentaren här ovan och jag mins att det var ett par som gjorde det. här har ni ett ex:


Asså vilken jävla fitta har tagit sin tid och skrivit denna bok? WOW melika hon måste verkligen BRY sig fett asså, för ingen som inte är avundsjuk på detta sätt skulle skriva så här.
Den enda personen man skrattar åt här är dig din "anonyma" och efterblivna as!

"Jag o några fler kommer förstöra din låtsas karriär" HAHA, vilken fuckin idioooooooooooooot alltså! Vad gnäller du om? Har Melika snott din kille eller? SYND om dig asså, det är syyynd för du fattar inte vad man kan göra med ett IP nr, speciellt när du hotar med att bränna upp folks hår, AJ AJ. Akta dig


Här har vi ett exempel på att någon kan gå i försvar! Denna tjej som skrev detta är själv en rappare och har en as grym blogg som ni kan hitta genom att klicka här och hon skrev:


Huge, klart hon är hiphop?! Eller tycker du hon förmedlar något annat när du öppnar hennes blogg? Shit, det bara skriker hiphop om henne!

Tycker du är grym, gör din grej, vem fan bryr sig om några stavfel.. Jag läser alltid din blogg, tycker att det är mycket mer intressant att läsa ur en brud's synvinkel. Sjukt trött på att hiphop bara skulle vara en grej för snubbar!


Stå på dig och fortsätt med dig grej!

PZ / RHEA



Barndomsvänner som man inte pratat med på år kommenterar då och då. När sånt händer så kan jag inte förklara med ord vad det betyder, speciellt dom jag umgicks med under min KAOS tid.
Här har vi en tjej jag hängde med as mycket när jag var 15-16 år. Så här skrev hon:


Hej Melika. sitter å läser lite i din blogg. Tycker de är helt fantastiskt , Och du har verkligen kommit lång på din resa. ja kommer ihåg när vi va typ 13-14 bast , hängde på discon å me grabbarna, Vi har gjort så mkt saker tillsammans, Kommer ihåg speciellt 1 gång då du drog mig ut till rinkeby på "ny års fest" vet inte om den va arabisk eller persisk. Ta inte detta fel , men ja kände mig lite ensam vit. MEN du fick mig å känna mig som en person och en utav alla andra. Du är en bra tjej , Du ser alla för den dom är, RESPEKT. Och jag e så glad för din skull att du kommit så otroligt långt. Keep it going. ;) Såg att folk kommenterar på stavning, de är din blogg, DU VET INTE. de spelar ingen roll hur du stavar för de handlar inte om prefektion , ska man börja granska uttal i musik texten oxå? fniss Folk e så upptagna av att förändra andra meniskor, Ja tror inte på de. Jag tror där emot att vi kan förbättras. Å precis som du säger de gör du varje dag tack vare denna blogg. Självklart ser de rent profisionellt ut me "rättstavat" BUT WHO CARES? :) fooortsätt Melika att vara Melika , De är den som tar dig vidare.

Peace out , Love Stephanie a.k.a lill steffi ;)


Det händer att Artister/producenter kommenterar i bloggen. Det är vanligare att dom gör det nu än vad dom gjorde för ett år sen. Eboi var den som förvåna mig som mest när han kommentera i bloggen.

Jag och en vän kom under ett samtal in på bloggaren Melika och då drogs ett hat e-mail upp som Melika tydligen hade fått till sin blogg. Jag vet inte vad Melika och avsändaren har för problem med varandra. Men om det inte finns en djupare, intern anledning till det hela så är det här hatet helt onödigt. Jag har inte jobbat med tjejen och vi e bara bekanta på avstånd. Det till trots, så jobbar hon hårt och brinner för vad hon gör och det räcker för mig. Hon belyser svensk hiphop (som för övrigt behöver all uppmärksamhet den kan få) och jag önskar henne all framgång!
//Eboi



Jag gillar dom här små kommentarerna när människor ser mig eller ger mig komplimanger.


Du va på burger king i fredas med en kraftig tjej =) ville hälsa men vågade inte =) Du e skit vacker =)
Ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: