Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

What Is Love?
Follow duvetinte



Idag är det en dag som MÅNGA hatar och MÅNGA älskar!
Jag har läst hur mycket folk klagar över alla hjärtans dag, stället för att klaga så kan man väll göra något åt det???

Jag ska sendera den med människor jag tycker om.. Först ska jag träffa min en kille som jag dejta för 6 månader sen, men vi är vänner så vi ska ta en snabbfika och där efter ska jag gå o ge lite kärlek till min bästa vän Mr King och strax efter det ska jag på Möte med ett syskon par som håller på med musik!

Vad är kärlek?

Alla hjärtans dag kan du spendera med den du älskar o då menar jag inte bara motsatta könet.. Sluta deppa över en dag o gör något åt det, gör något med vänner eller familjen!

Det var allt för mig....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: