Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad tycker duvetinte.se om kommande video & Låten "Fuck polisen "
Follow duvetinte





För drygt en vecka sen (om inte mer) så fick jag denna låt skickad till mig, jag fick till o med höra den innan den var klar...
Jag har inte skrivit vad jag tycker o tänker om låten men det tänkte jag göra nu!

För 1 ½ år sen fick jag kontakt med Adoo, han var vid det tillfället väldigt okänd och hade släppt någon låt med Sam-e!
Vi fick väldigt bra kontakt och jag pushade allt han gjorde och jag trodde redan då på honom!
Jag har följt hans utveckling och fått se o höra hur den stora förändringen skett!
Jag har under 1½ år haft favoritlåtar som Adoo gjort!
Detta är en ny favorit låt som spelas om o om igen, det gjorde den redan när jag fick den... Adoo är inte bara en rappare, han är en vän till mig som jag under 1½ år fått bra relation till. All kärlek till dig Adoo. Jag kommer nog aldrig sluta tro på dig............

Sen kommer vi till Allyawan som jag har sagt är Sveriges bästa... Jag föredrar att Allyawan rappar på engelska men det funkar bra på svenska också! Allyawan tog låten ett snäpp bättre och hans röst är helt rå o galen, något man kan lyssna på om o om igen..

Lil star är en kille jag vill se mycket mer av, jag vill höra fler låtar från honom.. Jag har läst lite överallt att han är en jacco wannabe och jag kan INTE hålla med om det för jag tycker verkligen att Lil star är något eget, han tar denna låt till en högre nivå. Han passar perfekt låt och tillsammans med Adoo, Allyawan & Leontin så har dom gjort en hitt. Låten kanske aldrig spelas på radio, men den kommer spelas hos alla ungdomar.

Jag har vart skeptisk mot låttiteln för jag tyckte verkligen inte att detta var en bra låttitel men efter att ha hört låten o pratat med både Adoo & Allyawan så förstår jag själv vad hela budskapet är..
Det finns bra poliser o det finns dåliga poliser och denna låt är till dom dåliga poliserna, dom som använder sin makt och gör något riktigt dåligt av det!
Jag vill själv jobba hos polisen och denna låt får mig o förstå lite mer av dessa känslor som ungdomar kan bära på, vilket hat dom kan ha mot "grisarna" för det sägs att dom största bovarna är polisen, men det finns väldigt bra poliser o därför så ska man inte dra ALLA över en kant.....

Jag har däremot fått göra något INGEN annan gjort en. Jag har fått möjlighet att se dom första sekunderna (introt) till kommande musikvideo och jag fick rysningar och där sätter jag punkt för det.
Ni får vänta till den 21 Feb för då släpps videon, men jag låter er få veta min åsikt om videon innan den e ute om Adoo visar mig den, men det tror jag!

Bra jobbat till ALLA bakom låten och grymt jobbat till Leontin som har stått för beatet!

Hur många här gillar inte grisen......???
Kommentarer
Postat av: Vigge

king king!!

2011-02-06 @ 19:44:02
URL: http://www.dubcnn.se
Postat av: Back Aina

Kul att en blivande snutjävel skriver på denna sida. "Scooby Doo's less confused than you" ?!



165

2011-02-09 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: