Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Livet stannar om du inte lever
Follow duvetinte

Godkväll, godafton... Jag vet inte vad jag ska skriva men vi börjar väll med ett enkelt HEJ!


JAg har insett hur kul det är att bara vara sig själv, att släppa allt o bara njuta av livet!
Jag är det du önska du kunde vara!!!!!!
Nä nu ska jag inte vara en såndär.... jag ska vara snäll!

Haft en super bra dag, hängt med min vapendragare aka stalker aka Fuckface Tina som tvinga mig att äta tacos... Där efter tog vi en sväng för bi min sponsor Stashhous och hängde där till Stägning, det kallas för VIP!

Se för er själva



Det blev en fika med Mr King och där efter blev det hemgång!

Jag fick höra (nu kommer det Jesper Jiggy Holtz, Twitter namn KurtCodim) att jag var den mest intressanta just nu på Twitter och det tackar o bugar jag med hela min kropp!
Han e typ en sån där rappare, tror jag, har jag rätt eller vadå? jag hänger inte med i alla dessa svängningar! HAN är iallfall en (jag tror rätt lång) kille från Göteborg som är min nya twitter kompis! Jag tycker han är cool!
Han ser svensk ut och jag kan tyvärr inte säga mer eftersom jag själv inte vet så mycket.. Jo, han gillar svensk maffia dokumentären som går på tv!
Tydligen så kommer han släppa något som jag bara MÅSTE se fram emot (jag ser fram emot) o det ska bli kul!

Men jag har nyligen börjat uppskatta denna Twitter saken som sätter liv i min tillvaro......
Har också insett hur många som tar livet seriöst och därför tänkte jag att jag skulle visa hur man kan bjuda på sig själv utan att det ska vara något negativt med det!
Alla har väll ett barn inom sig, HITTA DEN NUU!

Imorrn ska jag på ett möte med min Bosniska vän och det ska snackas om en het artist som jag har nyligen upptäckt!! Där efter ska jag träffa min barndomsvän som var min bästa vän under min ungdomstid, han är den som inspirera mig till att jobba med ungdomar, den som fick mig att kämpa med ALLT..... På kvällen ska jag till Bedroom och skaka på min rumpa!

Men nu ska jag sova!

Ha en fantastisk skön natt!


sov gott


 

Ps: MÄKTIIIGGGGGGG JÄVLA SNUBBE

Kommentarer
Postat av: Orb

Ja jävlar, feet beatbox!

2011-02-04 @ 04:33:54
URL: http://illustreraddjavulskap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: