Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svensk hiphop från 1994, Nuff Mente
Follow duvetinte



Natten till idag kom jag över denna video och under tiden jag satt o kolla på videon så såg jag ett väldigt bekant ansikte, jag tänkte "vart har jag sett denna människa"
Rapparen nr 2 var väldigt bekant och efter en stund insåg jag att jag känner honom..... Han samarbetar med mig.....
Förvånad vart jag, men väldigt kul att se detta!
Försöker övertala Miguel att ställa upp på en intervju för att det här är något som måste dokumenteras!!!!

Vad tycker ni? detta är från 1994!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Den första rapparen e ju fan Scoob Rock! haha grymt

2011-02-10 @ 13:07:33
Postat av: S.R

hahaha kul det här trode aldrig nån skulle kommaihåg oss hahahahaha!!!!!!!!!

2011-02-15 @ 10:44:28
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8BE8Y2EkFYM
Postat av: nana niang

Och den svarta är en gammal pojkvän till mig Go hahaha nyköpings gänget, snälla skulle vilja veta hur det är med go , om du får veta hälsa från mig Jenny :)

2013-05-16 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: