Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Så här såg det ut på Basementality
Follow duvetinte



Igår var jag och en hel del hiphop skallar på Basementality och fick se en massa rappare battla, vissa bra och vissa mindre bra!
Den som imponera mig mest under kvällen var Shazaam och Martin.
Shazaam gjorde det så jävla grymt på engelska och jag tror att alla tyckte det, blev imponerad och stolt att se hur han klara av att battla mot två amerikanska killar...

Jag tog ca 400 bilder igår och han underhålla alla på Twitter, har inte hunnit fixa bilderna och därför får ni en smakprov på hur kvällen såg ut!

Han intervjua Okwerdz innan dom skulle åka på nästa battle. Blev häng, Donken och en fet intervju med Kurt codein som jag numera kallar för Skurt.
Efter så drog vi och träffa upp Martin som var tillsammans med bunkern grabbarn och 2 från DBS.
Jag och Tina hängde på något hak på söder och blev underhållen först utav Martin o Co, sen kom Queff och hängde med oss o när han gick så träffa jag Mind Kaos o co en snabbis och sen kom Diggi Dave & Acke o underhöll oss en liten liten stund tills alla skildes åt och vi åkte hem!

Det var väldigt trevligt att bara få hänga, blev lite besviken på Andreas (2istyrka) som inte kom för bi!

Tack till alla som hängde med oss igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: