Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Så här är det ibland o det är bra
Follow duvetinte


Känns som om hela huvudet håller på o spränger här... Måste börja gå på riktiga rutiner för allt börjar bli kaos, riktigt kaos!
Denna vecka kommer jag ligga lågt och fokusera mig på så mycket annat som jag behöver ta tag i...
Har funderat på att sticka till min andra lägenhet ett par dagar o stänga in mig där och göra allt jag behöver. Där finns det ingen Internet eller Tv, finns INGET!
Ska nog dra dit i veckan o vara där o göra allt jag behöver göra...

Igår kontakta jag en kille som jag vill ska designa min nya hemsida och han kom med super bra priser som gjorde mig super glad.
Jag visa honom exakt hur jag ville att det skulle se ut och jag fick positiv respons tillbax!
Nu ska vi bara fixa grunderna och sen ska vi börja jobba med den nya designen... så fäääättt..


Ska iväg och träffa Mr King idag för att ha ett möte om en jävligt rolig idee, så vi får se vad som händer...

Detta ger mig hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: