Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag nämnde hans namn och han släppte nytt!
Follow duvetinte

För ett tag sen skrev jag ett inlägg o frågade vart Frispråkarn tagit vägen och nu kan jag själv svara på det!!! Han är i studion o spelar in en massa nytt till kommande skiva.
Håkan som han egentligen heter skrev till mig o tackade för att jag hade skrivit och bett mig att inte oroa mig för snart kommer det nytt och det tog en timma och han släppte en ny låt!
Jag gillar Frisråkarn och det glädjer mig att han jobbar med nytt matreal..

Jag måste börja tro på kärlek.... Den passar perfekt till mig som måste börja tro på kärlek


Frispråkarn-Tro På Kärlek by Frisprakarn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: