Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag behöver säga det....
Follow duvetinte


Hej alla mina fina läsare!

Gårdagen blev inte som jag tänkte, stannade hemma pga mamma var sjuk....
Men idag blir det andra bullar.... Ska strax in till stan o träffa min nördiga kompis Tina som ska få underhålla mig ett par timmar och där efter ska jag till Jeff som lär tvinga mig o höra på allt nytt han gjort hahaha!
Jag kommer säkert sno med mig något hem som jag kan använda till dokumentären, jag behöver ju lite beats...
Just nu har jag 0 inspiration och jag vet exakt varför! Jag ska ta tag i allt i sätta mig o jobba och då måste jag göra ett val, ta bort Facebook ,logga ut från msn och inte blogga på ett tag o det funderar jag verkligen på att göra ett tag frammåt men jag får se när det blir!

Eftersom människor i denna värld vill bara ha ha ha ha så tänkte jag att jag ska börja göra saker o ting annorlunda!
Nu håller JAG på o jobbar på en Egen design o jag gör det så FÄÄÄTTT! Sitter o designar på wordpress och jag tycker det blir skit nice för att vara en okunnig jävel!

Känn på den......


Men jag har funnit mitt intresse för en Amerikansk rappare tack vare Deniz.
Hopsin är en Rappare med lite udda stil och det är därför han är så pass unik men det sägs att han är den nya Eminem, fast svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: