Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

inför flytten av duvetinte.se
Follow duvetinte

Jag är en super glad tjej! Finns nog ingen gladare e mig!

Haft en otroligt bra dag... Fick ett jobb erbjudande på en fritidsgård som jobbar mycket med kultur och nu kanske jag kan får göra exakt det jag vill göra.... wohooww!

Hade ett telefonmöte med min designer från Arts & Music som håller på o designar den nya sidan som troligen är klar slutet av månaden! Såååå fääääääätttt..
På fredag har jag möte med en fotograf som ska ta lite hiphop bilder så allt blir perfekt!

Ber därför om ursäkt över den röran som är här. men vi håller på o flyttar !

Om 1-2 veckor ska jag ta andra slags press bilder också!

ALLT rullar på som fan.. snacka med Hopsin idag på skype om intervjun och han är riktigt glad över att jag kontaktat honom! SUPÄÄÄR!

Nä nu ska jag ta och sova!

sov gott mina vänner.. här får ni höra en super feeeeeeeet låt..
Detta lyssna jag på när jag var 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: