Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Förhandstitta på den nya hemsidan
Follow duvetinte

Som alla vet så håller en ny hemsida på att byggas och jag är så jävla glad över att jag hittat Arts & Sound för det jobbas verkligen hårt för att sidan ska bli perfekt!

Grunden är byggd, loggan är färdig och nu ska de designas och byggas... Jag tänkte låta er få smygtitta, en snabb titt på hur det ser ut... jag kan inte hålla mig.. måste visaa nuuu

Kommentarer
Postat av: JJ

Sneakpeak! Kommer bli fett nice! Precis upptäckt din sida, gillar verkligen vibben. :)

2011-02-17 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: