Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

D!3 - Ha´kke Tid (ft. Pumba & Castor P)
Follow duvetinte

 



Jag kommer nog alltid tycka att Norska är riktigt ful, men det är min åsikt.
Videon och beatet var riktigt fet, gillade kvalitén på videon och hur den var filmad.
Castor på mörda hela skitet det kan dock vara för att jag inte gillar norska men vi alla vet att castor p är en duktig rappare
Kommentarer
Postat av: G.från väst

hahah ! norsk rap låter kul . överfet video men Castor P lämnade mig helt STUM han är något och följa i framtiden ! tack melika

2011-02-16 @ 00:03:44
Postat av: O

shit castor p flowar så grymt!!

2011-02-16 @ 00:17:06
Postat av: whoa

Castor P Sätter Sverige PÅ KARTAN!

2011-02-16 @ 01:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: