Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Video inspelning med zaturno O Sole från Chile
Follow duvetinte


För ett par dagar sen kontaktade Chrille mig från Hermanos Bernal och frågade om jag kände lite bollywood tjejer och det gjorde jag.
Han berätta ett en rappare från chile med namnet zaturno skulle komma hit och spela in en musikvideo och det behövdes bollywood tjejer!
Igår (lördag) var jag på videoinspelningen tillsammans med min systers dansare som heter Anna, allt gick jätte bra och låt var producerat av Masse.
zaturno har gjort denna låt tillsammans med en tjej som kallar sig för sole.
Hela Zaturno's platta är producerat av Massa och detta kommer tydligen komma ut i början av nästa år och det gäller videon också!
Men jag lovar er att ni kommer tycka om den!
Videon filmas av Chrille Bernal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: