Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Victoria Limenza Bjuder på en smakprov
Follow duvetinte



om ni inte kan se video klicka in på direktlänkan: http://www.ubetoo.com/duvetinte/34743

Fördelen med att gå i samma klass med en av dom bästa sångerskorna o sverige är att man alltid får en dos av en vacker röst, men imorrn (torsdag 16/9) kommer hon att köra live som jag skrev i ett tidigare inlägg!
Här spelar hon in en hälsning till er alla och hon låter er få höra hennes röst, det går inte att stå emot!
Jag kommer göra allt för att kunna ta mig dit och det tycker jag att ni ALLA borde göra det är ju ändå gratis inträde och det är 23 års gräns.

Info:
Nu är det dags igen, Musik i Fokus! Denna kväll är det dags för singer/songwriter Victoria Limenza live med band. Egen musik & eget material av akustisk pop/hiphop. Den 16 september kl.22.30 ! Varje torsdag hela sommaren har musiken stått i fokus på restaurangen o nattklubben Victoria med livemusik av hög kvalité! Kl 23.30 fortsätter festen med bl.a. DJ Seven-i. Dessa kvällar arrangeras av Stage Stockholm och Klubb Spotlight i samarbete med, One Life Entertainment AB och restaurang Victoria. 23 års gräns & Smile Code Fri entré! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: