Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Var med på Challenge you
Follow duvetinte

Jag har kickat igång en serie som kallas för Challenge you!
Det innebär att jag utmanar och ni gör det bara!


Hur går det till.

Ni skickar ett mail till mig och beskriver:

  • Vem ni är.
  • Vad ni har att bjuda på
  • hur långt kan ni gå


Kraven på detta är att ni bor i sthlm eller kan ta er till sthlm när datumen säts.
Jag vill helst att detta ska vara människor som är rappare, proddare eller en offentlig människa av något slag.

När alla avsnitt är uppe på nätet kommer människor att få rösta på den som dom tycker är bäst och vinnaren får ett pris som kommer vara i från Sweburn.com som är en webbutik på nätet!

Några av deltagarna är:
Änglalik
Chooti
Finess
Norlie & KKV
Shazaam


Jag söker nu efter några till som vågar bli utmanade och det är allt från att stå på en tågparång och sjunga till att frestyla med sjuka ämnen, eller varför inte försöka battla mot en av vakterna som står vid kungahuset?

Är du intresserad att vara med?
Maila till [email protected] 
Inspelningen avslutas den 18 Sept 2010!!!

Kommentarer
Postat av: m.e.n.t.o.l.

Jag utmanar dig, att utmana mig !

2010-09-10 @ 02:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: