Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Unga Thessity från Lövgärdet!
Follow duvetinte

 

I början av sommaren dök det upp en tjej i studion som velat kicka ett bra tag. Äntligen var hon där, på plats.. för att spela in sin allra första låt. Sjukt ödmjuk och knappt 17 år (om jag inte misstar mig). VILKEN talang! Våra timmar i studion resulterade i den här låten bland annat. "Tiden är knas". Thessity är en ung flicka från Lövgärdet som ni definitivt kommer att höra mer från. Låten läckte ut omixad, den kompletta versionen kommer antagligen finnas på någon av våra samlingsskivor vi håller på med i Rosa Huset. Dont be shy with the feedback now! :)

 

Kommentarer
Postat av: Xersize

Damn, hon var faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat mig! Kan verkligen tänka mig en colab någon gång med henne, vore grymt!

2010-09-07 @ 11:01:04
URL: http://www.myspace.com/Xsitez
Postat av: QB

Otroligt duktig! Finns väldigt mkt potential i henne.

2010-09-07 @ 15:52:43
Postat av: Haval

yes yes YES! Tung e hon. TUNG!

2010-09-09 @ 10:05:13
URL: http://wordsilah.com
Postat av: Amanda

Hej micha jag heter Amanda och är lila syster till Viktoria auvinen ni bor på hoppet i skredvik jag ville bara säga att du har fantastisk röst du borde söka till idol Med vänlig hälsning, Amanda

2012-07-19 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: