Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Parham & VIC "Solen Skiner" Musikvideo
Follow duvetinte

 

DÅ VAR DET DAGS! Parham & VIC släpper musikvideon till "Solen Skiner" från kommande plattan. Jag var på releasefesten på Henriksberg (gbg) i Fredags och jag måste konstatera att det var väldigt lyckat. Beatslingers var på plats, Allyawan var på plats, Miss Relli, Metafour.. everybody.. Skön stämning, och jag hoppas det blir fler spelningar, Parham & VIC har en grym chemistry på scen.. And by the way, jag har proddat en av låtarna på skivan, "Även Om Jag Ler nu". That shit is BANGIN! Stay tuned, här är videon:

 

Kommentarer
Postat av: Micke (Sweburn.com)

Gillar detta!

2010-09-05 @ 13:04:48
URL: http://www.sweburn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: