Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

ny musik: Rebstar Ft Ray J - i like it
Follow duvetinte



I Like It (ft. Ray J) by Rebstar


Jag har väntat på denna låt sen i Mar/apr då jag hörde denna låt första gången. Rebstar lät mig aldrig höra hela låten när jag var hemma hos honom, men nu är den ute och nu får alla se det jag fick veta för 6 månader sen.
Jag gillar hur Rebstar jobbar och hur han satsar på usa. Han gör saker som ingen annan gör och han gör det bra. Oavsett vad folk tycker om Rebstar så tycker JAG att han är duktig och att han gör ett bra jobb!
Detta är en låt från hans kommande mixtape som kommer ut den 4 Okt och den kommer jag självklart att lägga upp här. Kom ihåg att gratta Rebstar den 4 okt för då fyller han år. Men vad tycker ni om låten???

LADDA NER LÅTEN GENOM ATT KLICKA HÄR
Kommentarer
Postat av: big-k

om han ska satsa på usa måste han jobba på uttalet, de e inte ens nice me svensk standard.

2010-09-30 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: