Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny musik: Allyawan - puppet master
Follow duvetinte



Min åsikt:
Denna låt har pumpats ett par gånger och jag kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte.
Det jag älskar är Allyawan's röst och hans flow. I mina ögon är han en av dom bästa rapparna. Han påminner mig lite om Eminem och det kanske är därför jag tycker om honom så pass mycket.
Men nu när jag lyssnat på låten ett antal gånger kan jag säga att detta är en låt man måste pumpa väldigt högt för att kunna digga till den ordentligt!
Allyawan, kan du vara snäll och komma ut med MER musik!!!! Känner att jag vill ha ett helt Album att lyssna på och ha i min skivsamling! Jag vill bara höra mer.
Vad tycker ni om låten?

Ladda ner gratis genom att klicka här
Kommentarer
Postat av: Erik

Bäst i Sverige. Sjuk flow sjuk ordförråd och slaktar beatet!

2010-09-28 @ 21:47:31
Postat av: punkktiiishh

hiphop när den är som bäst

2010-09-29 @ 09:26:41
Postat av: tush

Bra låt =)

2010-10-01 @ 13:13:47
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: