Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Få en försmak av Shazaam & Proclaimer
Follow duvetinte



Låtlista:

01 Förgätmigej
02 Varje Dag.mp3
03 Mycke Snack Och Liten Verkstad ft. Mickelito.mp3
04 Bussen Hem.mp3


Min Åsikt:
Detta är en EP som Shazaam & Proclaimer gjort tillsammans, dom flesta vid detta lager borde veta vem Shazaam är men inom kort kommer alla att veta vem Proclaimer är. Men kort o gott info: Proclaimer är mannen som producerat alla beat och lägger ref på låtarna och det är Shazaam som lägger verserna.
EP'n släpps exklusivt på Whoa.nu ikväll (Torsdag) för gratis nedladning
Jag låter er få vara nyfikna på Ep'n, ni får helt enkelt hålla ut tills ikväll!
Detta är en väldigt lugn och skön Ep som skiljer sig från det mesta jag hört. Skönt med en förändring men för mig som inte lyssnat så mycket på Shazaam har fått mig o bli lite mer nyfiken på honom! Men imorrn ska jag träffa dessa två killar för att filma lite till bloggen och jag har hört ryckten om att Shazaam har velat batla mot en bloggare, med tanke på att Andreas (2 i Styrka) gjort det! Haha!
Men det kommer bli lite snack kring EP'n och annat smått och gått!
För er som undrar så är låt nr 1 min favorit låt!

Men glöm inte att gå in på Whoa.nu för att ladda ner EP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: