Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Världsvinden
Follow duvetinte


Min åsikt:
Jag har funderat lite om vad jag ska skriva. Jag har inget negativt att skriva om houman för han är verkligen grym och hela hans album är riktigt grym och det skrev jag innan den kom ut, långt innan den kom ut!!!
Det jag däremot kan säga är att den kille som skulle klippa min dokumentär är samma kille som klippt denna video med houman. Jag var till och med där när han höll på och göra klart videon! Jag tycker tyvärr han som klippt den är oseriös efter egna erfarenhet och nu undrar jag varför videon inte tar plats på hela rutan?
Låten är däremot skit bra och videon kunde ha blivit en aning bättre.
Bra jobbat houman!
Kommentarer
Postat av: Caffo

Tycker videon var helt aiight, och det är lite kul att se lite amerikansk kultur! låten är också tvärsoft!

2010-10-19 @ 16:46:07
URL: http://caffoholic.blogg.se/
Postat av: Jesper

Jag håller med skärpning An2n ser ut som det är redigerat i windowsmoviemaker..

2010-10-20 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: