Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Till Minne av backabranden 1998
Follow duvetinte


För 2 år sen var jag i backa och hälsade på en vän som bor precis där branden var och vi gick för bi för att jag ville se stället. Tyckte det var så fint att dom hade skrivit alla namn på dom som gott bort!
Hemsk hendelse som ingen kommer att glömma och jag kan tänka mig att människor vill glömma!
Jag kände ingen som var med i det, men jaghar vänner som har förlorat vänner och har bekanta som var där!

Adoo som kommer i från GBG har precis släppt en låt som är till dessa människor som gick bort!
Tycker det är en fin tanke

LADDA NER LÅTEN GENOM ATT KLICKA HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: