Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Saker och ting börjar röra sig
Follow duvetinte

Varje dag är en bra dag, det blir en bra dag så läge man själv vill att det ska vara en bra dag!
Haft möte med min chef som gav goda resultat, fått höra väldigt bra saker om mig och min praktik! Ätit en massa tårta och haft en liten avslutning idag!
Blev en del samtal med Muster idag som också gav bra resultat, vi prata om 2 kommande projekt som jag har på G och hon tyckte det lät verkligen bra och vi ska fortsätta bolla lite till och se vad som händer, känns bra att ha henne vid min sida för det har hon vart sen dag 1. Vi har jobbat i hop sen Juni och vi har aldrig haft något problem med varandra eftersom vi har vart så bra på att prata om saker som händer och hon kan verkligen hantera mig!
Muster håller också på och fixar sin egna sida nu som kommer bli as fet, mycket planer där.
På onsdag kommer jag filma sista artisten till dokumentären och där efter ska den klippas och det har tagit tid, men så kan det gå.
Mycket som händer just nu och det kommer hända mycket mer en bara detta!!!!
Nu ska jag sova för imorrn har jag rätt mycket som jag måste göra.
Venoz och Muster åker till Eskilstuna där dom ska sitta i jury för ett hiphop event som vi samarbetar med.
Den 26 Nov åker jag till Växjö för att hosta ett event där tre grymma artister ska köra, mer info om det kommer inom kort!
Som sagt, mycket som händer....
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: