Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Premier idag] All in 1 mixtape
Follow duvetinte


NU ÄR MIXTAPET UTE SOM VI ALLA VÄNTAT PÅ!!!!
LADDA NER GENOM ATT KLICKA HÄR

När leontin började med sitt mixtape fick jag släppa tre låtar via min blogg som jag själv tyckte om!
Äntligen är den klar, ett mixtape med massa grymma rappare från Sverige. Jag har haft mycket snack med Leontin under tapets gång och jag har puchat honom rätt mycket under processen, eller det känns som det! Men jag är glad att han gjorde mixtapet på två skivor en att släppa den på två olika datum som han hade tänkt från första början!
Nu har jag en massa nya låtar som jag kan slänga in på min MP3!
Måste säga att Vito Eme ft Eboi är MYCKET bättre en den riktiga versionen!!!
Har ni någon favoritlåt? någon ni fastna för??
All in 1 mixtape släpptes kl00:00 (27/10) på leontinproductions.se
Mer info eller om ni vill jobba med Leontin så kan ni går in på leontinproductions.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: