Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Nytt Mixtape: Rebstar - Arrival
Follow duvetinte




Min Åsikt:
Jag hade för mig att Rebstar skulle ha med Drake låten i denna tape. OPSSS nu råka jag avslöja hemligheten!
För ett halvår sen fick jag höra låtarna från mixtapet och från kommande Album som Rebstar jobbar på och den kommer ut 2011. Låten med Drake är något som jag blev förvånad över men endå glad för hans skulle eftersom det är många rappare's dröm att få göra. Jag har hört början av låten.. Ni har mycket att vänta, men medans ni väntar kan ni ladda ner Rebstar's mixtape som jag rekomenderar stort!
Rebstar är en av dom från malmö jag filmad till min dokumentär!

LADDA NER GENOM ATT KLICKA HÄR


Rebstar's Arrival by Rebstar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: