Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny video: Vito Eme ft Eboi
Follow duvetinte



När jag bläddra bland mina bilder som jag lagt upp på bloggen hitta jag bilden här ovan som är över 1 år gammal. Bilden är ifrån Videoinspelningen från Vito Eme Ft Eboi's låt.
Under en kort tid sommar 2009 jobbade jag med Vito Eme och då va låten klar och han uppträde med låten vid flera tillfällen. Låten är absolut inte ny om det är så att människor tror det.
Måste säga att videon är väldigt bra gjort och det trodde jag verkligen inte att den skulle vara. Tycker videon är för bra för låten. Videon ser vällgjord och snygg ut vilket jag tycker är bra.
Tycker dock inte låten är så bra och att spanska inte passar in i det hela men Eboi och själva beatet gör att man kan lyssna på låten. Men jag är glad för Vito att han har kommit ut med en välgjord video.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: