Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

NOTHING ON ME
Follow duvetinte



Första gången jag träffade Cake boy var på berns under en konsert som jag var på. Jag hade nyligen kommit ut med bloggen och jag tyckte det var riktigt kul att olika rappare visste vem jag var.
Cake boy var den 3dje rapparen jag hade gjort intervju med när jag började skriva om svensk hiphop och under den tiden lyssnade jag på honom väldigt mycket.
Nu har det gått 1 1/2 år sen jag började skriva om svensk hiphop på heltid.
Bilden som ni ser på mig och Cake boy är i från Berns då jag träffa han första gången.

Det jag vill komma med hela grejen är att jag tycker det är riktigt kul och se att allt går frammåt och att det verkligen går bra för Cake boy! Jag har för mig att jag har fått höra lite av denna låt tidigare när jag var i studion med Gameboii!
Måste säga att Gameboii's nya sound också har blivit mycket bättre. Om ni inte har förstått så har Gameboii proddat beatet!!

Kommentarer
Postat av: Caffo

Han var grymt fet! Ska hålla mig uppdaterad om honom!

2010-10-18 @ 20:11:22
URL: http://caffoholic.blogg.se/
Postat av: Arne Anka

Snälla...snälla...måste du skriva som en lågstadie-elev när du beskriver vilka rappare du träffar, hur deras musik är och din relation till dessa. Men det är väl klart... din målgrupp är väl ca 7-11 årsåldern.

2010-10-19 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: