Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

man utvecklas om man ska någonstans
Follow duvetinte


Får lite konstiga känslor när jag ser denna! Jag ser en förändring på mig och duvetinte.se
Då gick jag och filmade allt själv med en liten digitalkamera och hade riktigt kul för att jag njöt av detta på ett helt annat sätt! Någon månad efter detta så köpte jag en filmkamera och då började saker att förändras! stor skilnad blev det, jag fick låten som Finess hade gjort som handlade om min blogg, jag hade en 1 års fest och listan bara fortsätter! Denna video är i från Jan 2010!
Den får mig att sakna vissa saker och vissa människor som jag träffat på under 2009!
Ta vara på det ni har för ni kan vakna upp dagen efter och allt kan vara borta!
NJUT!
För om ett år kommer du inte vara som du var året innan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: