Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Livet som en värsting
Follow duvetinte


DENNA LÅT GÅR UT TILL ALLA DÄR UTE MEN SPECIELLT TILL MINA UNGDOMAR SOM JAG JOBBAR MED OCH HAR JOBBAT MED!!!!!

inom dig så döljer det sig en snäll människa
som egentligen vill sprida värme,behandla folk lika
ta dig ur situationen hur långt ner du än har ramlat
anhöriga gråter när dom ser vart du hamnat


Jag kanske har missat denna låt men den är riktigt bra och jag kan inte sluta lyssna på den. Jag lyssnade på Nordman när jag var yngre och jag tycker fortfarande att han är bra.
imorrn ska jag Jag ska ha en lektion om självförtroende och denna låt kunde inte ha vart mer perfekt!!!! Detta är verkligheten men det är aldrig försent att ändra på sitt liv, det är ALDRIG försent!!!!!!!!!!!!
Lyssna på låten, kolla på videon och förstå budskapet med hela låten.


Vem av vännerna därute va äkta?
Vem brydde sig vart du hamnat eller gjort
Livet som en värsting var soft för en stund
men det hela vände lika fort
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: