Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - vi går tillbax imorrn
Follow duvetinte

Godmorgon!
Hoppas ni mår bra!
Såg idag att jag har en människa som kommenterar med neativa kommentarer!
TUR att jag kan se ip adressen och jag gjorde en liten sökning och personen kommer i från Eskilstuna! Har precis skickat iväg den så att jag kan få veta adress, har ju en vän som kan ta reda på sånt!
Men jag misstänker veta vem det kan vara... Stackars människa..
Som n vet så kommer det dyka upp gamla  låtar vilket  det redan gjort. Hoppas ni gillar det, lite gamla goda låtar!! sen får vi se hur det blir, om jag gör det igen.
Men jag måste själv klart lägga upp LL cool J, detta är en classicer, en låt som aldrig dör ut, en låt som aldrig glöms, en låt som aldrig slutar spela och det ären låt som jag kommer ha kvar!
vilka tider!!! Har ni någon favorit låt från 80-90-talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: