Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Från ingenstans till någonstans EP
Follow duvetinte



Artistens egna ord:
Jag har rappat sedan 2002, född och uppvuxen i Norrköping. Jag älskar hiphop, när jag inte gör hiphop så tänker jag på hiphop, om du förstår haha.
Ep:n innehåller 7 nya spår plus singeln ''Skitiga beats''. ''Från ingenstans till någonstans'' heter EP:N och den är det första stora projekt jag gett mig på, har tidigare bara släppt mp3:or.
Hela EP:n är producerad av P-tech Santiago. Den innehåller betong, ironi, allvar, ångest, glädje och allt där i mellan.

här kan ni höra en låt som jag fastna för.



LADDA NER HELA TAPET GENOM ATT KLICKA HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: