Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Nytt Mixtape] iChronicles 1.0
Follow duvetinte



Äntligen är mixtapet ute!
BOOOMM!!!! Säg mig,
hur ska jag kunna med ord förklara hur bra låtarna är?
Hur ska jag kunna med ord berätta om verserna?
Hur ska jag kunna med ord skriva hur bra Allyawan rappar?
Hur ska jag kunna med ord säga vilken kvalité detta är?
Det är riktigt svårt att berätta vad man tycker med ord utan att det ska stå grymt, fett, tungt osv...
Men ena låt är bättre än den andra och allyawan har  ett speciellt sound som han är ensam om att ha här i sverige! Allwayan är en underskattad artist som borde få mer props och borde synas mycket mer!
Producenterna som har proddat dessa beats har gjort ett bra jobb med tanke på hur allyawan rappar, bra jobbat till er!
Mina favoritlåtar är fortfarande ColdHearted och Check för att dom har jag hört sen ett bra tag tillbax.
Can't fuck whith me var den första låten jag hörde på mixtapet som jag också fastna för, men det låter som om han dissar en artist i låten, men det kanske är jag som hör fel.
Till denna mixtape kan ni lyssna på när ni ska ta det lugn, festa eller städa rummet hehe! Denna tape har musik till alla sorts tillfällen!
Let's fly var över fet, det är en låt som kommer spelas om o om o om igen.
Jag brukar inte ge poäng på mixtape's osv, men jag satt och tänkte på om  iChronicles 1.0 skulle få en 4a eller 5a. Nu när jag hört den får detta tape en fet 5a! Bra jobbat till Allyawan, alla producenter och alla människor som stått bakom mixtapet, får inte heller glömma och säga bra jobbat till Habib Nafar för en snygg Cover design!



LADDA NER GENOM ATT KLICKA HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: