Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En perfekt kväll
Follow duvetinte

När man har vart i från dom små sakerna så börjar man uppskatta det man har i sitt liv och det har jag verkligen gjort!
Igår släppte jag allt och var mig själv och gjorde saker som jag inte brukar och det kändes bra! Jag har släppt allt det där med att jag är den där ofentliga människan som måste vara på sin vakt dygnet runt!
Dom senaste gångerna jag vart på Bedroom har jag också förstått att jag inte kan komma undan från en av mina regler, att inte festa på samma ställe som rappare. Jag har alltid sagt det... Men Bedroom är den bästa klubben på Fredagar, förutom att åldern kan vara lite låg, ibland är det yngre folk.  Men det är vart alla är, det är den hetaste klubben och där finns kryllar det av artister. Sak i samma, jag hade skit kul!

Men Bedroom är verkligen den bästa klubben på fredagar och den borde finnas på lördagar också, skulle bli as fett! Jag hade inte vart ute på 2 månader och det var det perfekta stället och gå ut på, man kände sig verkligen välkommen och saknad.... Tack till grabbarna bakom Bedroom för en otroligt nice kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: