Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på läsar frågor
Follow duvetinte

Igår hade jag en frågestund i min blogg där jag lät er fråga vad ni vill, vissa frågor tog jag inte eftersom det var överdrivet privata frågor, men här kommer dom frågorna jag fick:


Har du flera låtar med G Punkten?



Svar:
Nää jag har inga låtar med G punkten, men jag tror det är värt och vänta på att dom ska släppa sin musik. Killarna har verkligen utvecklas och blivit mycket bättre. När G punkten kommer ut med ny musik så kommer det ha varit värt och vänta, det lovar jag er.

Vad Vet du om teddy sky?



Svar:
Vad är det du vill veta om Teddy sky? Han reser väldigt mycket, jobbar som låtskrivare och han jobbar väldigt hårt. Sen är han en rolig filur som bjuder på sig själv!

när kommer K.J. mixtape?



Svar:
Hmm..... Jag vet inte exakt, men väldigt snart... tror innan året är slut. Men av det jag sett så kommer hans mixtape vara riktigt grym! K.J är en av mina  favorit producenter. Han mixtape är värd och vänta, men så fort jag vet ett exakt datum så lovar jag och lägga upp det. 


När kommer Kartellens skiva ut

Svar:
Jag får den frågan dagligen av killen jag var kontaktperson för och samma sak som jag säger till honom kommer jag säga till er, Jag har inte den blekaste aningen. Om människor där ute slutar läcka deras musik så kanske dom kommer ut med den snabbare.....  Vi får hoppas på snart


vart bor du?

Svar
:
Jag bor i Stockholm, men vill ni veta mer exakt så kan jag ge er lite ledtråd som lyder så här. Jag bodde granna med Tom från 4-världen och jag bor rätt nära där Sam-e är uppväxt, sen så har en av Fattaru & 4-världens video spelats in här.

är du singel?
Svar:
Ja det är jag.....

vilket land kommer du i från?
Svar:
100% Made in Iran

Singel o vad för typ av killar gillar du?

Svar:
hmmm... jag gillar det jag inte kan få.. hahah brukar väll vara så? eller?? jag gillar killar som INTE är håriga hahaha, killar som har ett gott hjärta och spenderar mindre tid framför spegeln en mig!
En smart, jävligt rolig, social, glad, målmedveten kille. Han ska veta vad han vill med sitt liv och kunna stötta mig i det jag gör... Tyvärr har jag bara stött på killar som inte kan hantera tjejer som mig....
Men jag dras väll till människor med Gott hjärta.. Utseende har inte vart det allra viktigaste utan det handlar om hur mycket som kan charma mig....  Blev det en bra kontaktannons? hahahahaha
Men seriöst.... Det är olika från period till period....
Fast killen på bilden är jävligt het....

vem är den bästa du intervjuat

Svar:
Oj......  Medina har vart jävligt kul och intervjua. en av dom bästa intervjuerna jag gjorde var med Finess och det är en intervju jag aldrig kommer att glömma.
Petter har vart riktigt grym, Blues var jag väldigt nöjd med.....  En intervju jag gjorde med Eboi var riktigt grym!!
Alltså jag kan skriva en lista på hur många som helst eftersom alla intervjuer är bra på sina sätt...
Jag har gjort intervju med ca 70% av alla rappare... Men intervjun med Finess kommer jag sent glömma och den hittar ni bland intervjuerna uppe i flikarna..

Vem är den snyggaste rapparen

Svar:
Jag som alltid vart neutral och aldrig sagt något...... Jag fortsätter hålla den för mig själv, men det finns ett par..........




Kommentarer
Postat av: Miss Town

Haha, älskar svaret på sista frågan! Luring!

2010-11-15 @ 16:51:14
URL: http://lisatown.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: