Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på läsarfråga
Follow duvetinte

tyckare: om Så här ser min statestik ut.....:
Varför vill du inte uppge hur många som besöker din blogg - egentligen? Du har ju få kommentarer och om man tittar på hur lågt ner din linje går i xy-axeln ovan så ser det ut som det inte är särskilt många. Sen undrar man ju vad det är du skriver om som inte andra gör? Challenge-you-saken?

Kul att du lottar ut biljetter dock.. Du borde lägga upp din dokumentär innan folk har glömt bort den helt. Kul blogg annars! Ha det.


Svar: varför ska jag berätta hur många besökare jag har? ge mig EN bra anledning att berätta? det räcker väll med att säga att man medverka i radio ett flertal gånger och vart med i aftonbladet osv....? tycker inte det är viktigt, tycker inte ALLS det är viktigt med tanke på vad det är jag försöker göra. Har ju vissa videos som har fått upp till 100 000 klick osv...  jag svarar aldrig på kommentarer och det är därför knappt någon kommenterar för det finns inte så mycket o kommentera en när jag ställer en fråga. Däremot får jag mycket mer mail och sen ska vi inte tala om facebook, det är där dom flesta av kommentarerna kommer.. Men jag tycker inte sånt är viktigt om jag ska va helt ärlig! Jag tycker jag har rätt mycket besökare och dom senaste dagarna har det 2 dublats vilket betyder att det man gör är bra och det är det VIKTIGASTE... Det viktigast är att jag gör något som gynnar många andra en bara mig själv!
Vad är det jag gör som är annorlunda? Har du läst min blogg??? hehehe. Challange grejen är inte det ända, det är i stort sätt ALLT! alla mina videos, alla mina inlägg och allt jag skriver... 

Nää, dokumentären kommer inte att läggas upp på ett tag och för mig spelar det ingen roll om dom glömmer eller inte för att jag har faktis prioriterat bort den. Har annat som måste prioriteras före dokumentären, men jag lovar dig, den kommer inte dö ut.... 
Kul att du gillar den annars hehe :)



Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag vill jätte gärna vara med detta verkar vara roligt :)

2010-11-23 @ 19:11:23
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; jag mår helt okej :)

2010-11-23 @ 19:18:38
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Malin & Anton

Sv: Okej, men var anmäler man sig till din julkalender? :)

2010-11-23 @ 19:23:34
URL: http://sparamera.blogg.se/
Postat av: jessica

allt bra? :)

2010-11-23 @ 19:34:29
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: