Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Missade ni Allyawan live på releasen? To bad, men kolla in detta då
Follow duvetinte

 



För ett par dagar sen snacka jag med Allyawan och då berättade han hur galet det var på hans releasfest!! Med denna video kan jag se verkligen vilken hyp han hade.  Jag blir bara mer imponerad av honom. Men hur som så kommer vi ses den 26e i Växjö när han ska uppträda.... 

Denna video har min boy Victor filmat, syn bara att det är lite dålig kvalite!
Men checka hans hemsida, han skriver också om svensk hiphop fast han skriver endast på engelska.

Kommentarer
Postat av: Lalinda

Nice!

2011-10-19 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: