Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Medina, Sveriges bästa
Follow duvetinte

Medinas Senaste mixtape, "varsågod de e gratis vol 3" Har blivit en Succe och det måste jag verkligen säga!
Jag har länge sagt att Allyawan är sveriges bästa rappare men jag måste lägga till att Medina är i samma kategori! Jag har lyssnat på Medina sen jag var liten och jag har lyssnat på Sam-e sen jag var en snorunge! Medinas Mixtape spelas om o om igen här hemma hos mig tillsammans med Allyawans mixtape!



Denna låt fick jag höra i Somras när jag var i Medinas Studio och redan då sa jag att den var riktigt bra, detta är en av mina favoritspår på tapet! Sam-e's lillebror är en barndomsvän till mig och jag kan tänka mig att han blev glad av att höra denna låt!



Spela denna låt på en klubb och ni kommer se mig dansa på bardisken haha!
Så Fet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: