Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Mallen till mitt Liv
Follow duvetinte



Här har vi två personer jag aldrig hört talas om tidigare och jag måste börja med att säga att det är synd att kvaliten är lite halv kass, men väl när jag höjde volymen kunde  jag börja digga till låten!
Jag gillar båda rösterna.
Första gången jag skriver om någon brukar jag lägga in det på kategorin "hiss eller diss" för att jag vill se vad ni tycker. Men denna låt tyckte jag personligen om och därför läggs den inte in där!

Jag har iallfall hittat ett intresse och därför skulle jag vilja höra mer.
Kommentarer
Postat av: L-Green

Fan vad kul att du gillar den! :)



Jag har bifogat mp3an till dig! Det är youtubekvalitén som strular (+ att den är lite låg)



/L-Green

2010-11-29 @ 19:32:35
URL: http://DGStudion.tk
Postat av: Abbe

Sjukt skön låt, ärligt ni måste fan lyssna!

2010-11-29 @ 19:36:22
Postat av: Coffe

L-Green får för lite uppmärksamhet! Den här låten är väldigt bra, liksom resten av hans låtar! Mer uppmärksamhet åt L-Green!



www.l-green-tk

2010-11-29 @ 19:39:05
Postat av: Jax Suburban

Tung låt från my man Green!

2010-11-29 @ 19:40:34
Postat av: beccis

vad gör du? :)

2010-11-29 @ 20:37:48
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: