Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Inte många dagar kvar
Follow duvetinte



Om det är något jag ser fram emot så är det Allyawans mixtape, men jag vet att den kommer vara riktigt grym. Vill ni veta varför?
2 av låtarna har jag redan på data sen ett tag tillbax och dom två låtarna är proddade av Kiano, riktigt feta!
Men jag kommer att låta er få veta exakt vad jag tycker om mixtapet innan den kommer ut för att jag kommer troligen att få den innan släppet. Den kommer pumpas lika högt och lika mycket som jag pumpar Eminem!

Så här ser Tracklistan ut:

1  - Monetary Freestyle [prod. Pablo Paz]
2  - Projects Steps feat. Dj Devastate [prod. Dj Devastate]
3  - Tha Stikkup feat. Clinton Wayne & OG Cuicide [prod. D-Slaps]
4  - I'm Ill (Remix)
5  - Lost Your Mind [prod. Masse]
6  - Cali 2 da Hip [prod. Hurricane]
7  - Ecstacy [prod. Sam-E]
8  - ZiplockZ (Dat Stuff) [prod. Soul Theory]
9  - Can't Fuck With Me [prod. Main I.N.G]
10 - Cold Hearted [prod. Kiano]
11 - Let's Fly feat. Hazardous Hab [prod. Beatslingers]
12 - Check feat. Vanessa Liftig [prod. Kiano]
13 - Puppet Master [prod. Main I.N.G]
14 - Sacrifice [prod. Sam-E]
15 - Off The Sky [prod. Pablo Paz]

Cold hearted är en favoritlåt för mig och den kan jag nog utantill! Jag hoppas verkligen att denna mixtape slår högt och att Allyawan får det han förtjänar!!!
Men mer om tapet kommer inom kort!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: