Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Finess tog det till en annan nivå
Follow duvetinte

Jag har jobbat med Finess i 1 år nu och det är jag riktigt glad över. Jag hade ett "uppehåll" på drygt 3 månader då vi knappt pratade med varandra! för 2 veckor sen örja vi snacka igen och börja jobba igen! Nu puchar jag honom mer en vanligt och jag ser hur hårt han jobbar! Blir stolt över Finess!!
Igår var vi på Mrs 90, 5 som är ett radiprogram som sänds varje lördag!
Finess var där för att prata om hans musik och jag var där för att snacka om min blogg!
Tack Dj Jens för all kärlek....
Jag såg verkligen dne förändringen som skett hos Finess, hur hans freestyls har utväcklats.  Jag ska lägga upp det som jag filmade igår! men det kommer inom någon dag....

Men här har ni bilderna från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: