Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

DuVetInte Tv: Hembesök-Stockholmssyndromet!
Follow duvetinte




Stockholmssyndromet är en av dom hetaste grupperna i sverige just nu enligt mig! Här har vi två, råa och grymma killar med självförtoende på top. Dessa killar är här för att stanna och dom kommer inte försvinna! För ett par månader sen kom dom ut med en skiva, ETTFYRANÅNSTANS?

Jag träffade upp killarna och snackade om skivan och desutom fick jag höra nya låtar som kommer ut på nästa skiv. Nu får ni ta del av det jag fick se genom att kolla in detta!


Intro video gjord av : Caffoholic
Intro ljud gjord av : Hurricane

Duvetinte.se Träffade Stockholmssyndromet,  Direktlänk (KLICKA HÄR)

Köp Stockholmssyndromets skiva genom att klicka HÄR

Kommentarer
Postat av: SkinnyPab

FET intervju, big up sthlmsyndromet

2010-11-11 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: