Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Duvetinte Tv: Duvetinte.se hängde i Level 8 Studion och fick se.....
Follow duvetinte




Jag har aldrig vart i en studio där man kan hitta en toa som är nerklottrat, och det är inte nerklottrat av vem som helst utan den är nerklottrat av halva sveriges hiphop artister!
Till och med jag lämnade lite spår efter mig!
Blev rätt intresserad av detta och var tvungen att ta kolla lite närmare.
Samtidigt stötte jag på Shazaam...
Titta på Duvetinte TV: häng på Level 8

Intro video gjord av : Caffoholic
Intro ljud gjord av : Hurricane

Direktlänktill_ Duvetinte.se hängde i Level 8 Studion och fick se..... (klicka här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: