Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det var 2009 och nu är det 2010
Follow duvetinte


Detta är vad jag gjorde under halva 2009 och det är endå en hel del saker!
Hur fan ska jag kunna göra en sammanfatning av 2010??? den kommer ju aldrig få plats?
Jag har intervjuat halva sveriges hiphop artister på bara 3 månader, vart med i Aftonbladet, olika radio program, spelat in en dokumentär, gjort musikvideo osv... Listan bara fortsätter!

Det kommer bli kul och få lägga ut den nya videon slutet av året.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle bli jätteglad om du ville kika in min blogg och kanske även kolla in mina videos och säga vad du tycker, kram :)

2010-11-06 @ 10:12:58
URL: http://abergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: