Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Basutbudet feat. Rebecca & Fiona
Follow duvetinte



Altså jag vet inte vad jag ska säga om denna låt, ingen hitt för mig men den var verkigen något speciellt..
Jag tror detta kommer bli en låt som kommer att spelas överallt och kommer bli en vinterplåga....  Heheh...
Men det roligaste av det hela är att Rebecca är en "barndoms vän" till mig och jag har sett henne lite överallt nu och måste säga att jag blir glad att det går bra för henne!
Fast jag är inte förvånad alls att hon gör sin grej! Bra jobbat! Kör hårt och gör din grej!

Vad tycker ni??
Kommentarer
Postat av: Nicke

skräp! låter som en ufo ska landa snart

2010-12-01 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: