Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Värnamooooooooooo is the shit
Follow duvetinte



Den 22 maj händer det!

Jag och Mirlinda kommer att åka till Värnamo nu på fredag för att gå på detta och jag tycker inte att ni ska missa denna kväll eftersom jag kommer att vara på plats och vara en av dom som hostar hela grejen! SÅ se till o köpa era biljetter o komma dit för att festa med mig!


VårSparken på Scandic hotell i Värnamo kommer att vara årets grymmaste event/party! Alla som är födda 93 + är välkomna på detta drogfria event.

Biljetterna säljs på JC i Värnamo och av olika försäljare i olika städer runt om värnamo v.18 och kommer att kosta 120 kr, skynda innan de tar slut! Mer information kommer SNART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: