Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad kan du om svensk HipHop?
Follow duvetinte


Många klagar och de har anledningar till allt klagande också. Men jag är inte bäst på hiphop även om jag skriver om det. Jag skriver om det för att lära mig, jag vill ju lära mig.

Jo jag kanske inners inne visste att Outlandish är en dansk hiphop grupp, men hade förträngt det då jag aldrig hört någon hiphop från Danmark! Men jag lärde mig att danskar också kan vara bra, fastän killarna i gruppen Outlandish inte kommer från Danmark. Men länder i Norden har en tendens dra människors positiva handlingar till sig men när Zlatan hamnar i negativ press ja då är det den där jugoslaven som inte kan hålla käften. Älskar Sverige!

Men till alla er som klagar på mig, varsågod och gör en Quiz som handlar om svensk hiphop.

Hur mycket kan du egentligen om svensk hiphop? ---> Quiz
Kommentarer
Postat av: Jagsadet

Var en väldig blandning i svårighetsgrad på frågorna. Dom enda jag inte klarade var nr 10 och 19.

2010-05-05 @ 11:31:08
URL: http://jagsadet.blogg.se/
Postat av: Planeten.

Du fick 27 frågor rätt utav 28.

Procent: 96.4%



Woho!

2010-05-05 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: