Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2009 minnen
Follow duvetinte

Mycket har hänt under 1 års tid jag haft denna blogg och mycket har gjorts på så kort tid!

Jag har gjort ett 50 tals intervjuer och det allt från Medina, Ken ring, AFC, Ison, Pato pooh, Cr, Mohammed Ali, Danjah, Cake boy, J-son, Million stylez, Param P, Kartellen, Labyrint, Kaanquest, Advance patrol, Näääk och många fler..

Jag har vart med i massa videos, har jobbat med internationella och svenska artister, medverkad i Sr metropol, åkt runt om sverige, påbörjat en dokumentär, blivit manager, haft gästbloggare, fester, vart på gramis galan haha och mycket mer.

Det känns kul o sätta olika saker på sin "merit" lista och snart kommer det hända ennu större grejer som tex dokumentär släpp och min fest i sommar.

Här kommer lite sköna minnen från 2009


Medverkar i denna musikvideo.

Första låten där dom nämner både mig och min blogg

Medverkar i musikvideo

Du kan också säga "DuVetInte"

 

KLICKA HÄR FÖR ATT SE RESTEN AV ALLA YOUTUBE FILMER SOM LAGTS UPP

KLICKA HÄR FÖR ATT SE RESTEN AV VIDEOS PÅ UBETOO

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Glöm inte att du blivit intervjuvad av mig om dina förändringar i livet! ;D

2010-05-09 @ 22:14:07
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: