Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bilen är min åsna
Follow duvetinte


Läste en artikel om Dogge där intresset ligger på hans bilar och vad han använder de till. Dogge har 3 bilar: sin bmw, hummer och en volvo. Han beskriver hur han uppskattar bilen mer nu efter vulkanutbrottet i Island som orsakade flygstop och han var då beroende av sina bilar. "Bilen är min åsna" med Dogges egna ord.

Han berättar även att hans bmw var/är hans dröm bil men att han hellre hade haft den i svart färg än silverfärgad.

Vi i förorten kan bo 20 pers i en trea men på parkeringen har man en bil för en mille.

Jag älskar den beskrivningen på hur situationen kan se ut i förorten. Samtidigt så säger han att han inte behöver flasha längre med sin bil. Jag får dubbla budskap. Han vill sälja sin hummer för att han inte längre känner behovet av att flasha med den. Men han säger också att han gillar snygga bilar och att utseendet är det viktigaste.


 


En annan sak jag tyckte var roligt var att han vill ha en Jaguar Daimler för att i en sådan bil står det ett D på ratten och det är coolt.

 

Jag känner inte Dogge och jag vet inte mycket om honom. Men han verkar vara en skön typ, ett lätt människa att umgås med helt enkelt. Det är min uppfattning av denna intervju.


Hela artikeln kan ni läsa här.

Mirlinda
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: