Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tha Maxtape
Follow duvetinte



Max I Million har kommit ut med ett nytt mixtape. Jag vet, de e typ 1 vecka sen han kom ut med den. Men glöm inte att jag är en "freshi" (ny) i hiphop arenan. Lyssna på teasern.





The Maxtape innehåller;

1. Emphasize The Beat

2. Euphoria (Kastaway)

3. I Ain't Know (Anterluz)

4. Fifty 5 Nine (Prolifical, Planet Asia)

5. Addicted (Supahumans)

6. Dopeness (Prolifical)

7. The Real (Anterluz, Kastaway)

8. Build (Craig G)

9. Supa (Tha Connection, Drypth Avenue)

10. Intergalactic Love Remix (Hygher Baby)

11. Rap Author Remix (P.A., Craig G)

12. Ghost Producer

13. Goodfella (Tha Connection)

14. I Try (Anterluz)

15. Raindrops

16. Straight Razor Remix (Tha Connection)

17. Lucid

18. Supa Remix (Tha Connection)

19. Synesthetic

20. Movements Remix (P.A., Kev Brown)

21. Last Round (Prolifical)


Jag själv har lyssnat på mixtapet och jag
gillar The Maxtape, catshiga refrenger och beatsen är bra. Kroppen och huvudet kommer automatiskt i guggning. Till och med mina systrar på 9 år gillade de låtar de lyssna på. Varje låt är olik från den förra. Busta Rythms bland annat gästar mixtapet.

Jag gillar personligen ”Intergalacic Love” och ”I Ain´t Know”. The Maxtape är enligt mig ”efter fest” musik. Bara ta de lugnt och njuta.


Klicka på bilden för att ladda ner mixtapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: