Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

NAS & DAMIEN MARLEY “AS WE ENTER”
Follow duvetinte



Här har ni nytt från Nas tillsammans med Damien i "As we enter"

 

Vad tycker jag?

Jag går igång på låten, vill bara ställa mig upp och dansa. Deras röster funkar bra ihop och det är kul eftersm de rappar på olika sätt. Videon förstår jag mig inte på, kanske inte den bästa jag sett. Men låten e bra.

Kommentarer
Postat av: Micke (Sweburn.com)

Riktigt bra. Bästa från Nas på ett tag!

2010-05-30 @ 19:18:36
URL: http://www.sweburn.com
Postat av: Tobbe

För det första så "rappar" inte Jr. Gong. Han toastar. Sen är videon ju skitgrym och har en massa sublima meddelanden.



Och jag är hårdrockare.

2010-06-27 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: